Kahve kadınların hafızasını koruyorFransız Ulusal Sağlık ve Tıbbi Araştırmalar Enstitüsü'nün (Inserm) Lizbon Üniversitesi ile ortaklaşa yaptığı araştırmada, günde en az üç fincan kahve veya 6 fincan çayın, günde sadece bir fincan veya daha az içenlerle kıya ... Etiketler:hafıza |
Bu yazı 0 kişinin favorisi |
119a
2_CEbuckyearthlarge_1
2_DGAcrimpjunctionlarge_2
2_JBMoleMillTour1271_1
89d5e61555db3cd42b63fd525126a05b
DH33120
Turkumll
usb
4W759065
ABg58313
www.freebooy.tr.cx KÜFÜRBAZ HAYDO 3 (Miras Davası)